Hər il OECD ölkələri
riyaziyyat təhsilinə $236 milyard xərcləyirlər. Buna rəğmən Elm, Texnologiya,
Mühəndislik və Riyaziyyat sahələrində kadr və istedad qıtlığı müşahidə edilir.
STEM Education. Yəni Science (Elm), Technology
(Texnologiya), Engineering (Mühəndislik), Mathematics (Riyaziyyat) yönümlü
təhsil. Əvvəllər ayrılıqda riyaziyyat, fizika, kimya təmayüllü məktəblər vardı
(yəgin indi də var). Amma zaman-zaman bu təmayül yanaşmasının təkcə riyaziyyat
və ya fizika üzərindən baxılmasının düzgün olmadığı aşkar olundu. Bu dördlüyün
birlikdə olması bu istiqamətdə təhsilin daha mükəmməl və şəraitə adekvat
nəticələnməsinə gətirir. Obama Administrasiyasının 2014 büdcəsində STEM təhsili
üzrə federal proqramlara $3.1 milyard ayrılıb. Britaniyanın Mühəndislik üzrə
Kral Akademiyasının (Royal Academy of Engineering) hesabatına görə Britaniyada
daxili əmək bazarı üçün 2020-ə qədər hər il 100.000 STEM peşəkarlarının
yetişməsinə ehtiyac var. Almaniyanın bu ehtiyacı 200.000 civarındadır.
Bütün dünya ölkələrində
innovasiyanı şərtləndirən məhz bu sahələrin inkişafıdır. Biz də uşaqlarımızı bu
sahələrə yönəltməliyik. Riyaziyyat, mühəndislik, kodinq, robotiks, qısacası
elmə. Ölkənin və insanların əlavə dəyər yaratması bu halda, tətbiqi sahələrə
yönəlməklə mümkündür.
No comments:
Post a Comment