2009-da Apple şirkəti iTunes-dan satdığı
mahnılar üçün olan qiymət siyasətini dəyişdi. Həmin vaxtadək bütün mp3-lərin
qiyməti $0.99 idi. Yeni qiymət mexanizmində mp3-lər üç şkalada dəyərləndirildi
- $0,69, $0,99 və $1.29. Hər həftənin top 200 mahnısı cəmi satışın 17%-ni təşkil
edirdi. Taylor Swift və Black Eyed Peas kimi artistlərin hit mahnılarını
$1.29-dan satmağa başladılar.
6 ayın sonuna olan nəticələrə görə iTunes-dan həftəlik top 200 mahnı yükləmələri 6% azaldı. Amma qiymətdəki 30% artım hesabına Apple daha çox pul qazandı.
6 ayın sonuna olan nəticələrə görə iTunes-dan həftəlik top 200 mahnı yükləmələri 6% azaldı. Amma qiymətdəki 30% artım hesabına Apple daha çox pul qazandı.
Keçən il bir restoran şəbəkəsinin menyu qiymətlərini yenidən işlədik. 7 və 12 manatlıq pitsalar satırdılar. 8-10-12 etdik, 10 manatlığın satışları artdı.
Yaxşı Qiymətqoyma biznesdə çox önəmlidir.
#CanSellingLessOfSomethingBeMoreProfitableThanSellingMoreOfIt
#CanSellingLessOfSomethingBeMoreProfitableThanSellingMoreOfIt
No comments:
Post a Comment